Szanowni Rodzice!
Informujemy, że odpłatność za obiady należy dokonywać do 5 dnia każdego miesiąca na konto bankowe, wygenerowane indywidualnie dla każdego ucznia. Numer konta dostępny jest także w sekretariacie uczniowskim szkoły. Wysokość opłat za obiady za dany miesiąc wraz z każdorazowym przypomnieniem indywidualnego numeru konta bankowego dla każdego ucznia rodzice otrzymują co miesiąc na wskazany w deklaracji adres e-mailowy do korespondencji. Dokonując przelew należy wpisać:
Imię i nazwisko – klasa
Tytułem: Wsad do kotła- wymieniamy miesiąc za który płacimy (np. Wsad do kotła – luty)
UWAGA!
Zgłoszenia o nieobecności dziecka na obiedzie przyjmujemy najpóźniej w danym dniu do godz. 8.30 do sekretariatu szkoły na numer telefonu 71 798 68 42 wew. 100
Odpisy za czas nieobecności na obiedzie są naliczane w kolejnym miesiącu po dokonanym zgłoszeniu.
Obiady przygotowuje firma KANZEON Wrocławski Catering
Poniżej regulamin stołówki:
Regulamin stołówki w Szkole Podstawowej nr 12